Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Valentine's Day

Πλησιάζει η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και I am freeeaaaaking out!!!! It's so creepy να βλέπεις αρκουδάκια απο εδώ, καρδούλες απο εκεί, τα τριαντάφυλλα απο 2 ευρώ ξαφνικά εκείνη την ημέρα να τα πουλάνε 6 ευρώ! Ναι! Καλά καταλάβατε! έχω φρικάρει με το πόσο εμπορική έχουνε κάνει εκείνη την ημέρα!

Δεν λέω! Και οι ερωτευμένοι πρέπει να έχουνε μια ημέρα αφιερωμένη σε εκείνους, αλλά όχι αυτή την εκμετάλλευση!!!

Θα μου πείς... Όταν εσύ στην ηλικία των 20, λάμβανες ένα αρκουδάκι να κρατάει μια κόκκινη καρδούλα ή μια σοκολάτα Lacta να γράφει στο περιτύλιγμα "σε αγαπώ", σκεφτόσουνα μετά πόσο εμπορική έχει καταντίσει αυτή η ημέρα? Όχι βέβαια! Δεν ήμουνα "φασιστάκι" απο μικρό! Άσε που είμαι και γυναίκα και εμάς μας αρέσουν αυτά απο την παιδική μας ηλικία! Όταν λοιπόν μου συνέβαινε κάτι τέτοιο σαφώς και ένιωθα πολύ όμορφα!

Έτσι λοιπόν, αναμοχλεύοντας τις αναμνήσεις του παρελθόντος, μου ήρθανε δύο περιστατικά στο μυαλό τα οποία μου είχανε συμβεί εκείνη την ημέρα και μου άφησαν μία πολύ όμορφη και γλυκιά ανάμνηση! Θα τα μοιραστώ μαζί σας!

Το πρώτο περιστατικό μου συνέβη όταν ήμουνα 17 περίπου χρονών! Ήτανε η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και εκείνη την ημέρα είχα μάθημα Γαλλικά και είχα κατέβει στον Πειραιά! Έτσι όπως κατέβαινα την οδό Σωτήρος για να πάω στο μάθημά μου είδα ένα συνωστισμό λίγο πιο πέρα, ευχάριστο συνωστισμό! Ακούγονταν γέλια κυρίως απο κοπέλες που ήτανε μαζεμένες εκεί. Καθώς πλησίαζα αναρωτιόμουνα τι συμβαίνει! Το μάτι μου έπεσε σε κάτι αγόρια που είχανε τριαντάφυλλα στα χέρια τους και τα μοίραζαν στις κοπέλες και πριν προλάβω να σκεφτώ κάτι παραπάνω ένας απο αυτούς βρέθηκε μπροστά μου! Ξαφνιάστηκα... Με κοίταξε και μου χαμογέλασε... "Γειά!" μου είπε. Και συνέχισε... "Αυτό είναι για εσένα με όλη μου την αγάπη! Happy Valentine's day!!!". Και έφυγε! Εγώ χαμογέλασα και μύρισα το τριαντάφυλλο! Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο όμορφα με έκανε να νιώσω! Περιττό να σας πώ ότι όσες φίλες μου περάσανε απο Σωτήρος εκείνη την ημέρα ήτανε με ένα τριαντάφυλλο στο μάθημα. Αργότερα μάθαμε πως τα αγόρια αυτά ήτανε 7 φίλοι που απλά τους έπιασε η "τρέλλα" να κάνουνε κάτι εκείνη την ημέρα και αγοράσανε τριαντάφυλλα και τα μοιράζανε στις κοπελίτσες, άγνωστες κοπελίτσες που περνάγανε απο τον δρόμο τους!!! Πραγματικά είχε πολύ γέλιο και η κάθε μια απο εμάς ένιωσε μοναδική και ξεχωριστή!

Το δεύτερο περιστατικό μου συνέβη όταν ήμουνα 23 χρόνων! Ήτανε η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και εγώ και οι φίλες μου (μια παρέα 6 ατόμων μαζί με εμένα) κλαίγαμε την μοίρα μας! Η μια δεν έβρισκε άντρα για κάνα χρόνο, η άλλη ήτανε στα χωρίσματα με το αγόρι της- ήτανε θέμα ημερών, οι υπόλοιπες ήμασταν ήδη χωρισμένες, χάλια δηλαδή! Ήτανε και η συγκεκριμένη ημέρα ιδιαίτερη και έκανε χειρότερη την διάθεσή μας! Ξαφνικά μία απο όλες μας πετάει την ιδέα... "Δεν βγαίνουμε όλες μαζί να πάμε σε κανένα μεζεδοπωλείο με live μουσική να διασκεδάσουμε?". Δεν βρίσκαμε τον λόγο να μην το κάνουμε! Άλλωστε γιατί όχι??? Δεν μας κράταγε τίποτα μέσα στο σπίτι! Άσε που το να κάθεσαι με τις σκέψεις σου είναι ότι χειρότερο! Έτσι λοιπόν ντυθήκαμε στην τρίχα και κατευθυνθήκαμε προς Ψυρρή! Βρήκαμε ένα μεζεδοπωλείο και καθίσαμε εκεί! Ήπιαμε αρκετά και χορέψαμε πολύ! Ο καταστηματάρχης σε κάποια φάση μας έστειλε τριαντάφυλλα λόγω της ημέρας και ήτανε μια πραγματικά πολύ ευγενική χειρονομία η οποία μας έφτοιαξε την διάθεση! Όλο το βράδυ δεν σταματήσαμε να γελάμε με όλη μας την καρδιά! Ήτανε η δεύτερη πιο όμορφη ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου που έχω περάσει ποτέ!!!

Παντως... αγόρια για να ξέρετε.... Αν θέλετε να μας κάνετε να λιώσουμε...Ένα τριαντάφυλλο και λίγα λόγια αγάπης αρκούν!!!

Και δεν χρειάζεται καν να είναι η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου