Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

ΤΟΥ ΡΕΣΟ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ!!!!

Όλα ξεκινάνε με ένα βλέμμα!

Σε κοιτάζει με εκείνη την υπέροχή του ματιά που σε κάνει και λιώνεις και εσύ ανταποκρίνεσαι με το γοητευτικό σου χαμόγελο!
Εκείνος κάνει τα πάντα για να σε κατακτήσει και εσένα σου αρέσει!
Κάθε φορά που τον βλέπεις αποζητάς ολοένα και περισσότερο την σημασία του!
Πριν καλά καλά το καταλάβεις βρίσκεσαι στην αγκαλιά του και γεύεσαι το υπέροχο φιλί του!
Νιώθεις τόσο μοναδικά! Νιώθεις τόσο υπέροχα που ξεχυλλίζεις απο ευτυχία! Φιλάει τέλεια, ε? The best kisser ever!!!!

Δεν αντέχεις!!! Την ευτυχία σου θέλεις να την μοιραστείς με κάποιον, κατά κύριο λόγο με τις κολλητές σου!!! Και αυτό κάνεις!!!!
Κάθε μέρα που περνάει αποζητάς όλο και περισσότερο να τον βλέπεις, όλο και περισσότερο να βρίσκεσαι στην αγκαλιά του! Το ίδιο και εκείνος!
Έχετε ερωτευτεί ο ένας τον άλλο και δεν χρειάζεται να το φωνάξετε, ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!!!
Όλοι σας λένε τι ταιριαστό ζευγάρι που είστε, και ότι χαίρονται να σας βλέπουν μαζί!
Άσε που όλοι τον έχουνε αγαπήσει γιατι είναι adorable!!!!
Έχετε μια καταπληκτική σχέση και αυτό φαίνεται με τα χρόνια που περνάνε! Η αγάπη σας μεγαλώνει, γίνεται πιο δυνατή! Σου κάνει όλα τα χατήρια, σου συμπαραστέκεται (το ίδιο και εσύ, ε????), έχετε τις ίδιες ασχολίες, κάνετε καταπληκτικό sex, κάνετε όνειρα μαζί για το κοινό σας μέλλον, είναι ο τέλειος άντρας για σένα!!!

Και εδώ έρχεται η κρίσιμη στιγμή στην σκέψη σου...

Μήπως τελικά αυτός είναι ο άντρας των ονείρων σου????? Μήπως τελικά αυτός είναι ο πρίγκηπας σου που περίμενες να έρθει?????
Η απάντηση φυσικά είναι ΝΑΙ (με χίλια!!!)

Έρχεται λοιπόν εκείνη η ώρα που ή θα συζήσετε ή που θα παντρευτείτε!!! Δεν έχει σημασία ποιο απο τα δύο θα συμβεί!!!! Σημασία έχει το ότι οι δυό σας θα βρεθείτε μόνοι κάτω απο μία στέγη!!!! Στην δική σας φωλίτσα!!!!

Τότε είναι που αρχίζει η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΡΕΣΟ!

Ναι! Ρε παιδί μου! Εγώ θέλω να καίω μια σακούλα ρεσό την ημέρα! Ναι! Για εμάς το κάνω!!!! Ανάβω κεράκια για να κάνω ατμόσφαιρα!!!! Για να είναι ρομαντικά!!!!

Και όταν ζητάω να πάς να μου πάρεις ρεσό απο το supermarket επειδή τελείωσαν δεν θέλω να μου απαντάς "Ρεσό δεν φέρνω!!!! Έχεις χαλάσει πολλά!!! Αν φέρω θα βάζεις 2-3, οκ???"
Ποιό είναι το πρόβλημά σου δηλαδή??? Και γιατι ρε παιδί μου να κάνουμε συμφωνία για τα ρεσό?????

Και 23 ρεσό να ανάβω την ημέρα, τι ψυχή έχουν????

Θυμάσαι????? Στις εκδρομές που πηγαίναμε δεν νομίζω να μετράγαμε τα ρεσό που χαλούσαμε!!!!! Αντιθέτως!!!!!!............... δεν ασχολούμασταν με........ ΤΑ ΡΕΣΟ!!!!!

Sorry! Eγώ σου απαγορεύω να φέρνεις τα gadgetAKIA σου στο σπίτι???? Σου έχω αρνηθεί ποτέ να σου παίρνω τα περιοδικά σου που αναφέρονται μόνο σε gadgetAKIA????? Ακόμα χειρότερα..... Κάθε λίγο και λιγάκι.... κάθε μέρα... μαζέυω και ένα cd απο διάφορες γωνιές σε διάφορα δωμάτια του σπιτιού, αγνώστου περιεχομένου!!!!! Σου είπα ποτέ τίποτα??? Διαμαρτυρήθηκα ποτέ??????????????

Σου είπα ποτέ πως θα παίρνεις μόνο 2-3 cd την ημέρα???????????

Εγώ γιατι να μην έχω τα ρεσό μου, εμ????? Θέλω τα ΡΕΣΟ μου για να παίξω!!!!! ΡΕΣΟ!!!! ΡΕΣΟ!!! ΡΕΣΟ!!!! Γκρρρρρρρρρρρ!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου