Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Buldoza.gr

Κάθε φορά που ανοίγω ένα περιοδικό μόδας για να το ξεφυλλίσω, πάντα ξεπηδάει και ένα φόρεμα που μου αρέσει απο το buldoza.gr!

Επειδή λοιπόν μου κίνησε την περιέργεια προσπάθησα να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες και σας τις παρουσιάζω!!!!

Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό πολυκατάστημα με on- line αγορές στην Ελλάδα! Ιδρύθηκε το 2010 και έχει πολύ μεγάλη γκάμα απο προιόντα! Το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα απευθύνεται στην μόδα για την γυναίκα και για τον άντρα, όπου μπορείς να βρείς τα πάντα, αλλά έχει και προιόντα για το σπίτι!

Πιο συγκεκριμένα, για την γυναίκα μπορείς να βρείς διάφορα γυναικεία tops, t-shirts, φορέματα, πανωφόρια, φούστες, παντελόνια, εσώρουχα- πυτζάμες, παπούτσια- τσάντες, γυαλιά ηλίου, αξεσουάρ. Για τον άντρα επίσης πάνω κάτω έχει τα ίδια, δηλαδή αντρικές μπλούζες, t-shirts, παντελόνια, πανωφόρια, πουκάμισα, μαγιό, γυαλιά ηλίου, αξεσουάρ και εσώρουχα. Όσον αφορά το σπίτι, διάλεξε εσύ τον χώρο που σε ενδιαφέρει μέσα στο σπίτι σου και θα βρείς πολλά προιόντα για να εξοπλίσεις τον χώρο αυτό!!!

Γενικότερα έχει αρκετές γνωστές μάρκες αν σε ενδιαφέρουν και μοναδικές τιμές, ειδικά τώρα που έχει και εκπτώσεις!!! Επίσης έχει και πολλές προσφορές!

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως η αποστολή είναι δωρεάν με παραγγελίες απο 50€, αλλά σε περίπτωση που είναι κάτω των 50€, η μόνη επιβάρυνση για μεταφορικά είναι 3€ ανεξαρτήτου όγκου ή βάρους!!!! Νομίζω συμφέρει! Επίσης ψωνίζουν αρκετοί celebrities απο αυτό το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα, για τους οποίους έχεις την επιλογή να "κλικάρεις" και να διαβάσεις την γνώμη τους!!!!

Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ στο www.buldoza.gr και θα βρείτε και εσείς αυτό που σας αρέσει!!!!

Εγώ έχω ήδη επιλέξει δύο πρωτότυπα φορεματάκια σε πολύ ωραία χρώματα που μου τράβηξαν την προσοχή και κάτι πραγματάκια για το σπίτι τα οποία θα "χτυπήσω" λίαν συντόμως!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου