Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!!!!!!!!!!!!!

Καλά! Με συγχωρείς! Τι πάει να πεί "δεν σηκώνω το τηλέφωνο επειδή έχω δουλειά"?????????

Πλάκα μου κάνεις έτσι????? Θα με πιάσει υστερία!!!!!
Θές να μου πείς ότι απο τις 24 ώρες που έχει η ημέρα δεν έχεις να διαθέσεις 2 λεπτά (ΜΟΝΟ!!!!!!!!!!!!) στο τηλέφωνο για να μιλήσεις μαζί μου?
Τόσο busy είσαι επιτέλους που εγώ πρέπει να νιώθω και άσχημα επειδή σε απασχολώ?
Συγνώμη, ε? Χίλια συγνώμη! ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ!!!

Και κάτσε τώρα γιατι αρχίζω και τρελαίνομαι..... Τι πάει να πεί "Εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις την φύση της δουλειάς μου γιατι κάθεσαι στο γραφείο"?????????????? Τι πάει να πεί αυτό???? Εγώ δεν έχω δουλειά????? 8 ώρες σε γραφείο ξέρεις τι σημαίνει?????? Have you got any idea baby?????
You know.... Δεν παίζουμε πασιέντζα ή γενικότερα ηλεκτρονικά στην οθόνη του υπολογιστή μας, πίστεψε με!!!! (πέρα απο κάποιες μέρες που το bubbles και το tetris παίρνουν φωτιά!!!....λόγω περιορισμένου workload!!!!)
Ακολουθούμε καθημερινά συγκεκριμένα deadlines τα οπoία δεν πρέπει να τα αφήνουμε να λήγουν, καταχωρούμε δεδομένα μέχρι τελικής πτώσης και πολλές φορές δεν σηκωνόμαστε ούτε για να ξεμουδιάσουμε τα πόδια μας απο την πολλή δουλειά!!!! Τόσο workaholics........!!!!

Ξέρεις τι είναι να είμαι είτε πολύ χαρούμενη με κάτι είτε πολύ λυπημένη και να νιώθω την λαχτάρα να σε πάρω να μιλήσουμε, να σου το πώ γιατι μόνο με τον άνθρωπο που αγαπάω θέλω να το μοιραστώ και εσύ να με απορρίπτεις λεγοντάς μου ένα ξερό "Δεν μπορώ τώρα, έχω δουλειά...."
Για να μην αναφέρω το 3 φορές χειρότερο που κάνεις όταν με ρωτάς "Πως ήτανε η ημέρα σου σήμερα?" και με αφήνεις να ξεκινήσω να σου λέω ή να σου μιλάω για αυτό που θέλω να σου πώ και εκεί που χαίρομαι ότι επιτέλους βρήκαμε λίγο χρόνο ούτως ώστε να μπορέσω να μοιραστώ με τον άντρα της ζωής μου την ευτυχία μου (ή την λύπη μου)....... εκεί πάνω.......... σε εκείνο ακριβώς το λεπτό της narrative ιστορίας μου είναι που θα με διακόψεις βίαια και θα μου πείς "Καλά! Καλά! Σε αφήνω τώρα γιατι έχω να κάνω κάτι τηλέφωνα σε πελάτες!!!!"
Και μένω εγω να κοιτάζω το ακουστικό σαν χαζή και το ακουστικό εμένα!!!! (για να μην θυμηθώ ακριβώς την έκφραση που ταιριάζει σε αυτή την περίπτωση)
Speechless και ανήμπορη να ξεστομίσω το οτιδήποτε!!!!

Πώς το λένε ρε παιδί μου? Όταν θέλω να επικοινωνήσω μαζί σου, ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
Εσύ είσαι ο άνθρωπός μου!!! Απαιτώ να αφιερώσεις λίγα λεπτά για να ακούσεις όλες τις βλακείες που έχω να σου πώ!!!!

Αναρωτιέμαι... Εσένα δεν σου γεννιέται αυτή η ανάγκη καθημερινά? Δεν υπάρχουν στιγμές που θέλεις να ακούσεις την φωνή μου και να μιλήσουμε?
Και βέβαια υπάρχουν..... Κατα καιρούς έχουμε μιλήσει στο τηλέφωνο για τις καφρίλες που έχεις κάνει με του φίλους σου, για ατελείωτες ιστορίες που αφόρουν το στρατό και για πολλά άλλα!!!!
Τι έγινε????? Τα ξεχνάμε???? Τα ξεχνάμε?????

Έτσι λοιπόν αν θέλω να μιλήσουμε ένα λεπτό για τα νύχια μου και για το καινούργιο μανικιούρ, θα μιλήσουμε για τα νύχια μου!!!!!
Δεν θέλω να σε απειλήσω αλλά...... με αναγκάζεις να βάλω τα μεγάλα μέσα...... σιγά σιγά και απειλητικά...... πλησιάζει το ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΤΗΣ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑΣ ΠΡΟΣΕΧΩΣ με έναν μικρό σεισμό απο αντίποινα για προειδοποίηση πιο πριν!!!! Sorry, ε???? Χίλια συγνώμη αλλά.......

CAUTION: Προς Θεού κορίτσια..... σε περίπτωση που κάποια απο εσάς έχει την παραπάνω συμπεριφορά..... εμ! ας σταματήσει για λίγο καιρό!!!!!
Όχι τίποτε άλλο!!!!! Αλλά μην βρούνε πάτημα και μας "αλλάξουνε τα φώτα"!!!!!!!! Και τα αντίποινα με μέτρο, ναι?????????

1 σχόλιο:

  1. Μην ξεχνάς και τις τηλεφωνικές συζητήσεις με φιλους τους, συζητήσεις ΕΠΙΠΕΔΟΥ...ποια ομαδα εχει στημενο παιχνίδι...ποια "βλέπει" ο ένας...ποια ο άλλος...τι ώρα παίζεται το ντέρμπι...πόσα λεφτά να ποντάρουν...ΑΘΑΝΑΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ!!!...κι εσυ περιμένεις τηλέφωνο μετά απο μια ώρα και σε γράφει στα παλαιότερα των παπουτσιών του...κι αν τον πάρεις εσύ πρώτη γιατί πλέον έχεις αγανακτήσει έχει και το θράσος να σου πει ότι μολις εκείνη τη στιγμή ΘΑ σου τηλεφωνούσε! Αρσενικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή