Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

This is our night!!!!

Our day has come!!!

Τόσα χρόνια είμαστε lovers , sexy mamas, σύζυγοι, νοικοκυρές (πάντα σε απόγνωση!!!), επαγγελματίες... πολλαπλοί οι ρόλοι στην κάθε μια απο εμάς....
Μα πάνω απ' όλα... ΓΥΝΑΙΚΕΣ!!!

Επίτέλους!!!! Ήρθε η ημέρα μας!!!
Παρατήστε τα όλα λοιπόν και... ΞΕΦΑΝΤΩΣΤΕ!!!
Τι και αν ήσαστε παντρεμένες... (λεπτομέρειες!!!)...
Τι και αν έχετε παιδιά... (τις γιαγιάδες τους τι τις έχουμε???)
Τι και αν έχετε επαγγελματικές υποχρεώσεις και πρέπει να μείνετε μέχρι αργά στην δουλειά... (Πιστέψτε με! Για μια μέρα η εταιρεία δεν θα βουλιάξει... θα τα καταφέρει!!!!)

Αφήστε τα όλα πίσω γιατι σήμερα είναι η ημέρα μας!!!

Το μόνο που χρειάζεστε είναι οι φίλες σας και ετοιμαστείτε για ατελείωτο nightlife!!!
Φυσικά θέλω να πιστεύω πως εσείς οι ίδιες θα είσαστε τα party animals της βραδιάς!!!
Για τον απλούστατο λόγο....The night is yours!!!

Θα σας δώσω αμέσως κάποια guidelines για να είναι όλα επιτυχημένα όσον αφορά την βραδυνή σας έξοδο!!!

Ξεκινάμε λοιπόν!!!! Μην περιμένετε απο κανέναν να σας κάνει δώρο σήμερα!!! Κάντε το εσείς στον εαυτό σας!!!
Κάντε του δώρο το βραδυνό σας outfit for instance!!! Γιατι όχι άλλωστε?

Απο εκεί και πέρα φροντίστε να κάνετε τα beaute σας, manicure- pedicure και ότι άλλο χρειάζεται για να λάμπετε σήμερα!!!
Επιλέξτε με προσοχή το τι θα φορέσετε!!!! Δεν πρέπει να είναι κάτι συντηρητικό αλλά ούτε και κάτι που να τα βγάζει όλα στην φόρα! (if you know what I mean!!!)

Bear in mind ότι πρέπει να είναι κάτι που θα σας δείχνει αθεράπευτα γοητευτικές και απίστευτα sexy και θα αναδεικνύει παράλληλα και τα προσόντα σας!!!

Σας έχω εμπιστοσύνη στο τι θα επιλέξετε τελικά! Δεν ανησυχώ!

Απο εκεί και πέρα με το που κλείσετε την πόρτα πίσω σας, αφήνετε μαζί και τις έγνοιες... και τα άγχη... και τα πάντα!!!
Η μέρα είναι δική σας!

Χορέψτε, φλερτάρετε, γελάστε με την ψυχή σας, χαρείτε με τις φίλες σας την κάθε στιγμή!!!! Διασκεδάστε!!!

Κάντε αυτή την ημέρα μοναδική για εσάς, γιατι είναι ξεχωριστή ημέρα για εσάς!
Είναι αφιερωμένη σε εσάς!!!

Σήμερα είναι η ημέρα της γυναίκας! Μας ανήκει αυτή η ημέρα!

Θα σας ενδιέφερε να μάθετε τι έχω επιλέξει εγώ να φορέσω για σήμερα???
Το μαύρο μου το κολάν DEFINITELY!!!...με ένα μαύρο μπλουζοφόρεμα που έχω με ντεκολτέ!!!!
Τον λαιμό μου θα τον διακοσμήσω με δύο ή τρία μακριά κολιέ!!!!
Για το μακιγιάζ μου έχω επιλέξει ανοιχτόχρωμη , ιριδίζουσα σκιά, eyeliner ίσα- ίσα να τονίσω το περίγραμμα των ματιών μου και μπόλικη μάσκαρα!!!!

Όσο για το κραγιόν στα χείλη..... ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟ!!!!! της φωτιάς!!!!

Και για τις γόβες.... Εννοείται τις κόκκινες και ψιλοτάκουνες γόβες, οι οποίες είναι και sexy και fabulous!!!!

Σας βοήθησα καθόλου??? I hope yeeeeeeeees!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου