Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Take it all or leave me alone!!!!!

Τι στο καλό ζητάς απο εμένα τώρα?

Η τελευταία μας συνάντηση δεν ήτανε και ο χωρισμός μας?

Ποτέ δεν περίμενα (μετά απο 4 χρόνια!!!!!) ότι θα ακούσω προτάσεις του τύπου "Δεν φταίς εσύ αλλά εγώ!", "Θέλω να μείνω μόνος μου λίγο καιρό για να σκεφτώ!", "Σε αγαπάω πολύ αλλά δεν μπορούμε να συνεχίσουμε!". "Είσαι τα πάντα για εμένα αλλά θέλω να χωρίσουμε!" αλλά... τις άκουσα!!!!!!
Και δυστυχώς για εσένα τις ξεστόμισες εσύ!!!
Τι στο καλό θέλεις τώρα 8 μήνες μετά το χωρισμό μας και εμφανίζεσαι τυχαία μπροστά μου (και καλά!!!) στο μπαράκι το οποίο έχω επιλέξει για σήμερα να πιώ το ποτάκι μου με την ησυχία μου?
Θα ψάξω βέβαια να βρώ τον φταίχτη που το "κάρφωσε" ότι θα είμαι σε αυτό το μπαράκι, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας!!!!

Όλα αυτά τα χρόνια σου έδωσα τα πάντα, δεν κράτησα τίποτα για τον εαυτό μου!
Σε στήριζα σε όλες σου τις αποφάσεις και παραμέριζα τις δικές μου...
Χειροκροτούσα τα όνειρά σου για να σε βοηθήσω να τα πετύχεις, αναβάλλοντας τα δικά μου όνειρα...
Έδινα πάντα σημασία στην κάθε λεπτομέρεια της ζωής σου, σε ότι αποτελεί εσένα, ενώ η δική μου η ζωή αποτελούσε λεπτομέρεια για εσένα!!!!

Δεν λέω... Τώρα που σε βλέπω περνάνε διάφορες σκέψεις απ' το μυαλό μου........!!!!!

Mainly...... Dirty thoughts!!!!!!

Με μεθάει η μυρωδιά σου.... χάνομαι στα μάτια σου... Θέλω να περάσω τα δάχτυλά μου απο τα μαλλιά σου... Το διαπεραστικό σου βλέμμα νιώθω να με καίει, ίσως να καίει και την απόσταση που μας χώρισε εδώ και 8 μήνες!

Δεν μπορώ να πώ πως δεν νιώθω τα δικά σου συναισθήματα!!!!
Αντιθέτως....!!! Νιώθω την ταραχή σου καθώς πλησιάζεις να μου ψελλίσεις κάτι στο αυτί! Το γνωρίζω πως και για εσένα δεν είναι εύκολο! Ξέρω πως ίσως τρέφεις ακόμα συναισθήματα για εμένα όπως και εγώ....
Φυσικά... Εγώ αμφιβάλλω αν ακόμα σε έχω ξεπεράσει... Η καρδιά μου χτυπάει ακόμα για εσένα...

Αλλά... όχι!!! ΟΧΙ! Ρε παιδί μου! Πως το λένε???????????? Τελικά κατάλαβα πως μου την δίνει οταν με θεωρούνε δεδομένη!!!!

What the hell????????? Αφού ξέρω πως όταν θα ξαναείμαστε μαζί, σε λιγότερο απο ένα μήνα θα φροντίσεις να μου το χαλάσεις, θα με κάνεις να μετανιώσω που είπα ναι σε μια επανασύνδεση!
Άλλωστε που ήσουνα τόσο καιρό που είμαστε χωρισμένοι?
Πέρναγες καλά υποθέτω όλο αυτό τον καιρό... και δεν πιστεύω πως ήσουν μόνος... (Am I wrong????????????)
Στο μεταξύ προς δική σου ενημέρωση...... ΦΙΛΟΙ δεν είμαστε!!!! Οι φίλοι δεν κάνουνε sex, τουλάχιστον για όσο είναι φίλοι!!!! Μην μου φέρεσαι φιλικά λοιπόν σε παρακαλώ!!!

Και σε περίπτωση που δεν έχεις καταλάβει.... ξέρεις τον Μιχάλη Χατζηγιάννη????
"Δεν έχω χρόνο για άλλο πόνο, για άλλα δάκρυα δεν έχω πια καιρό!!!!!!!"

Όταν ραγίζει το γυαλί δεν ξανακολάει!!!

Επειδή όμως είμαι αισιόδοξος άνθρωπος για να κολλήσει.... Πρέπει να προσπαθήσουν και οι δύο my friend!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου