Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

You give love a bad name!!!

Λες ότι με αγαπάς και ότι δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς εμένα στην ζωή σου.....
Οκ !!!! Το πιστεύω!!!!

Γιατι λοιπόν το αναιρείς αμέσως μετά φεύγοντας με τον κολλητό σου 3 συνεχόμενα weekend???????? (το ξέρει ο κολλητός σου καταρχήν ότι στην όλη υπόθεση παίζει το ρόλο της γκόμενας???)

Σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες για μένα είναι το ίδιο! Τι να με γράψεις για μια άλλη γκόμενα, τι να με γράψεις για τον κολλητό σου... ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ!!!!

Τι????? Πιστεύεις ότι θα με πειράξει περισσότερο η γκόμενα παρά ο κολλητός σου?

Άμα αγάπη μου η σχέση έχει πάρει την κατρακύλα (που απ'ότι φαίνεται για μας αυτό ισχύει) και είναι να τα μπουμπουνίσουμε, με το χωρισμό τόσο κοντά που μου κουνάει το μαντήλι καλωσορίζοντάς με στο club των divorced people, ΟΛΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ!!!!

Ίσα- ίσα... άμα έχεις γκόμενα θα μου δώσεις την αφορμή για να φύγω (και να μην ξαναγυρίσω!!!!!..... σκέψου το!!!! ΤΕΛΟΣ για πάντα!!!!)
Αν όμως με γράφεις για τον κολλητό σου.... με κρατάς δέσμια στην σχέση μας που απ' ότι φαίνεται τελείωσε στα 4 χρόνια.... Απορώ μερικές φορές γιατι συνεχίζουμε....

Αφού τα έχουμε πεί..... για να πετύχει μια σχέση .... θέλει προσπάθεια και απο τους δύο my friend και.... ΜΠΛΑ! ΜΠΛΑ! ΜΠΛΑ!

Αν εσύ dear θέλησες ξαφνικά να ζήσεις την ζωή σου..... HELLOOOOOOOOO!!!!!!!! Μπορείς να το κάνεις και χωρίς εμένα! Δεν χρειάζεται να με κρατάς σε αυτή την σχέση....

Θα μου πείς...... Και εγώ τι κάθομαι αφού εσύ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΣ????
ΚΑΛΗ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!

Δεν ξέρω.... Ίσως να θεωρώ ότι περνάμε μια κρίση... ίσως να πιστεύω ότι θα αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο..... ίσως να μην θέλω να "πετάξω" αυτά τα 4 χρόνια που είναι γεμάτα και απο απογοητεύσεις αλλά κυρίως απο ευχάριστες αναμνήσεις.... ίσως τα συναισθήματα μου να είναι ακόμα τόσο δυνατά για εσένα και η αγάπη μου τόσο μεγάλη που να μην έχω ακόμα την δύναμη να σε αφήσω....

Γνωρίζω πολύ καλά πως και για εσένα δεν είναι εύκολο...

Δεν γίνεται όμως να συνεχίζουμε έτσι... Κάποια στιγμή πρέπει να σηκώσεις το ανάστημά σου και να πείς το μεγάλο ΑΝΤΙΟ, θα με βγάλεις και εμένα απο την δύσκολη θέση να αναρωτιέμαι και να αναλύω καθημερινά την συμπεριφορά σου χωρίς να γνωρίζω αν τα αποτελέσματα στα οποία καταλήγω είναι τα σωστά!!!

Δεν θές να με βγάλεις απο την μιζέρια μου?????

Όσο και αν δυσκολεύεσαι πρέπει να πάρεις αυτή την απόφαση και να δώσεις ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ!!!!!

Δεν ξέρεις.... Ίσως αν το κάνεις αυτό να ανέβεις ξανά στην εκτίμησή μου....
Δεν ξέρεις.... Αν το κάνεις ίσως να αποδειχτεί καλό και για τους δυό μας...
Ίσως αυτό να θέλαμε και οι δύο κατα βάθος και να φοβόμασταν να το παραδεχτούμε!!!!
Μια δοκιμή θα σε πείσει!!!!

Αλλά σε παρακαλώ.... εαν σέβεσαι την σχέση μας και όλες τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε μαζί.... μην με "αδειάζεις" καθημερινά απο συναισθήματα με την όλη σου συμπεριφορά και μην με "σερνεις".

Δεν μου αξίζει και δεν αξίζει και στην σχέση την οποία είχαμε....

Γίνε ο άντρας τον οποίο γνώρισα και αγάπησα ακόμα και αν πρέπει να ακούσω απο τα χείλη σου ότι χωρίζουμε.....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου