Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

I am dreaming of the White Christmas...

It's Christmas Time Again!!!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
Έφτασε η πιο όμορφη και η πιο μαγική ημέρα του χρόνου!!!
It's Christmas Time!!!
Δεν μπορώ να σταματήσω να χαμογελάω!!! Τα μάτια μου έχουν γεμίσει με όμορφες εικόνες! Σε κάθε σπίτι που πηγαίνω υπάρχει και απο ένα στολισμένο δέντρο, το σπίτι απο μόνο του "φωνάζει" πως υπάρχει γιορτή!!! Χριστουγεννιάτικα γλυκά, χριστουγεννιάτικα τραγούδια ηχούν την γλυκιά και παιχνιδιάρικη μουσική τους στα αυτιά μου!!! Μαγικές εικόνες γεμάτες απο λάμψη, απο την μοναδική λάμψη των Χριστουγέννων!!!
Θέλωντας να γυρίσω λίγο πίσω στο χρόνο, στην παιδική μου ηλικία, έχω αμέτρητες εικόνες και συναισθήματα για να θυμηθώ κατα την περίοδο των Χριστουγέννων.
Αρχικά, το να στολίσουμε χριστουγεννιάτικο δέντρο ήτανε ολόκληρη ιεροτελεστία για εμένα. Μου άρεσε να βγάζω όλα τα χριστουγεννιάτικα στολίδια απο τα κουτάκια τους ένα ένα, και να τα συγκεντρώνω σε ένα σημείο λίγο πριν αρχίσω να στολίζω το δέντρο, μαζί με όλα τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας. Απο το πρώτο κιόλας στολίδι που άγγιζα, ένιωθα την λάμψη των Χριστουγέννων να με πλημμυρίζει, ένιωθα την γλυκιά θαλπωρή να φωλιάζει στην καρδιά μου!
Επίσης δεν θα ξεχάσω ποτέ το πως "μύριζε" το σπίτι Χριστούγεννα με όλα τα Χριστουγεννιάτικα γλυκά που φρόντιζε η μητέρα μου να φτιάχνει κάθε τέτοια περίοδο, κουραμπιέδες... μελομακάρονα... σοκολατάκια... τσουρέκια... δίπλες... βασιλόπιτα... μια παράδοση που φυσικά υιοθέτησα και θα κρατήσω για τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής μου! Δεν νοείται Χριστούγεννα χωρίς να¨"μυρίσει" το σπίτι, έτσι δεν είναι????

Δεν θα ξεχάσω επίσης τις ατελείωτες ώρες προσμονής κάτω απο το Χριστουγεννιάτικο δέντρο για τον Άγιο Βασίλη. Είχα γράψει το γράμμα μου πως ήμουνα καλό παιδάκι όλο τον χρόνο και πως η μαμά μου μου φώναξε λίγες φορές και πως ήθελα να μπορέσει να μου φέρει τα δώρα που του είχα ζητήσει και πως τον ευχαριστούσα πολύ. Πάντοτε τον φανταζόμουνα "γεματούλη", με πανέμορφα εκφραστικά πράσινα μάτια γεμάτα απο αγάπη, κόκκινη στολή, μαύρες μπότες και άσπρα γένια. Τον Άγιο Βασίλη που όλοι ξέρουμε, που έχει ταξιδέψει απο την παιδική μας ηλικία στα όνειρα και στις καρδιές μας!!!
Κατέστρωνα ολόκληρα σχέδια περιμένοντάς τον ώρες κάτω απο το Χριστουγεννιάτικο δέντρο! Έλεγα σε όλους πως "αυτή την φορά, ναι!!! Θα μπορέσω να τον δώ!!!" όμως ποτέ δεν τον πετύχαινα τελικά, ποτέ δεν είχα δεί την μορφή του!!! (προφανές!!!) Καθόμουνα στον καναπέ κοιτάζοντας πάντοτε τα φωτάκια να αναβοσβήνουν και να λαμπυρίζουν έως ότου με έπαιρνε ο ύπνος!!! Ξύπναγα λοιπόν κάθε Χριστούγεννα και έβρισκα τα δώρα μου τοποθετημένα στο δέντρο!!! Santa Claus was coming to town!!!
Εύχομαι Χαρούμενα και Ευτυχισμένα Χριστούγεννα σε όλους πάντοτε με υγεία πάνω απ'όλα, χαρά και αγάπη!!!
Να μην ξεχνάμε την γλύκα της παιδικής μας ηλικίας, τον αυθορμητισμό και την τόση μεγάλη αγάπη που δείχναμε σε όλους και σε όλα!!! Ακόμα και όταν "πέφταμε", μπορεί να "κλαίγαμε" λίγο αλλά σηκωνόμασταν μετά ακόμα πιο δυνατοί. Bear this in mind!!!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ σε όλους και να θυμάστε....
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου